Mycket just nu

2010-03-07 13:12:31

Det som inte dödar en härdar en.

Var och tittade på glajjor i Karlstad igår. Hittade mig ett par svarta som fick duga. Kommer förhoppningsvis få dem innan intensivkursen drar igång. Ska bli så jäkla skönt om jag lyckas ta det där körkortet! Älskar att åka bil och lyssna på musik!

Var även till byn igår och skojade omkring med mycket bra folk. Hade det väldigt kul vissa stunder, men sen är det ju så att man får aldrig vara lycklig. För den som känner av lycka och glädje, den ska straffas och tryckas ner tillbaka igen.

Det är så himla mycket som cirkulerar i mitt huvud just nu så jag tror jag spyr snart. Skolarbete i stora lass, snart intensivkurs och på torsdag åker mamma och pappa utomlands i två veckor. Under den tiden ska jag..

Vattna blommor
gå ut med hundarna (upp klockan 05.00 för att hinna gå med dem på morgonen, sen även gå till bussen)
Ta mig till hästen
styra upp mat
handla
städa och fixa
plus en massa jävla skolarbete på detta. Och jag ska vara själv, det jobbigaste av allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0