Pratkvarnen pocahontas

2010-03-08 20:54:03

Broder var här nyss och hjälpte mig trixa med datorn så nu är psykologin färdig och ivägskickad! Tack och bock för hjälpen!

Börjar bli riktigt orolig över att vara själv hemma i två veckors tid. Vet inte hur jag ska klara av allt. Och jag som hatar att inte ha någon hemma, hur ska jag klara av att sova? Shit vad jobbigt det kommer att bli.

Imorgon drar skolan igång igen. Skönt att man inte hade någon skola idag i alla fall, är lediga nästa måndag också pga studiedag. Något plus i mitt liv.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova. Hoppas att halsen rycker upp sig lite mer under natten så jag klarar av att prata ur mig allt imorgon. För pratkvarnig är jag alltid :)

Någon bild ifrån helgen också kanske?






Jag var då pocahontas. Lite smått svårt att klä ut sig till henne, men mamma och jag köpte tyg som vi snurrade omkring mig och drog ett skärp över :)

Tack för den kvällen brudar. Gillar er skarpt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0