Lördag och snart söndag

2010-03-20 13:59:54

Har inte skrivit på några dagar nu och det beror på att jag har alldeles för mycket att stå i. Men huset är tipp topp så tror mamma och pappa kommer vara nöjda med mig när de kommer hem om... en vecka! Gud så segt det går.
Gick upp 09.00 för att gå ut med Alec. Sen åt jag frukost, vattnade blommorna och gjorde klart geografin. Skönt att få det gjort.

Igår spenderade jag kvällen med Moa. Vi hade jättetrevligt! Satt hemma vid mig och pratade om allt mellan himmel och jord, vilket jag gillade väldigt mycket :) Hade tänkt att vi skulle mölja iväg till Karlstad nu vid två si sådär, för att hämta min glasögon som har kommit. Men då fick vi reda på att synoptik stänger 14 så det var bara att bita i läppen.

Ska snart byta om för att ge mig iväg till Irina på en ridtur :) men först blir det lite The city. 

Måste även fråga. Är det någon glad jävel som vet vart man kan köpa ljusgula converse med tunn sula? Skriv det isf för jag letar ihjäl mig.

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0