En Glad Prick !

2010-03-14 12:28:43
Hej Alla-aaalla!

Hemma från en härlig tur i skogen ! Men tror dock att jag förstörde mina byxor lite. Det var så här att när jag och min hund var på väg ner från berget slog tanken mig att det måste gå mycket snabbare att sätta sig på rumpan och åka ner. Jag lät Alec springa före, sätte mig sedan och for iväg som ett skott och möljde över lilla Alec. Ojoj vad jag skrattade. :) Och han gnölade till som en liten gås.

Känner mig riktigt glad och stark idag, men jag vet inte varför? Kanske är för att vi har studiedag och är lediga imorgon. Hum? Har i alla fall gjort mina sysslor som ska vara avklarade innan 12.00 (enligt mig). Så nu är det snart dags att ge sig in på det som ska vara klart innan 17.00 som typ laga mat, åka till hästen m.m.

Fick ett mess ifrån min älskade mamma igår vid 20.00 där hon skrev och frågade hur det var med mig och hur allting gick. Jag svarade då att allting gick bra och ställde frågan vad gör ni? Måste erkänna att det sved till i mig när jag fick tillbaka som svar "vi solar och badar". Mjääk! Jag vill också sola och bada! Ska tvinga med mig mamma på en resa med mig nu i sommar också. För det, det är jag fanmä värd.

Har mycket att stå i och det glädjer mig inte precis att det är två veckor kvar innan de kommer hem. Men är iaf på bra humör idag och det tycker jag att jag ska ta vara på. Så nu ska jag gå ner och göra mig lite mat! Puss hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0