Believe

2010-03-24 17:01:05
Varför.. Varför ska alltid all skit inträffa på en och samma gång? Jag förstår inte vad har jag gjort för ont? Orkar inte tänka på allt. Nog för att jag har lust till att bryta ihop just här och nu, men det går inte. Känns bara meningslöst ändå. Varför gråta och sörja när det ändå snart kommer något nytt som tynger en. Vill gråta och deppa ihop, men klarar inte av att öva på prov då så det går inte. Jag vill inte vara här! Vill bara gå och skita i allt. Vill sluta upp med att tänka på allt. Blir så arg. Jag har fått ta emot så många smällar nu på senare tid så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Varför ska allting hända när man är som svagast? Eller är det bara så att man aldrig är nog stark?
Finns ingen jag kan ta tröst hos heller, det är nog det som är jobbigast.

Fan för livets hårda smällar!

Kommentarer
Postat av: Ölund

Elin? :( <3

2010-03-24 @ 18:55:12
URL: http://linneaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0