Gott folk...

2010-06-14 17:20:33

Jag funderar på om jag ska be om ursäkt för att jag inte har skrivit på ca: ett halv år? Meen nej det tänker jag inte. För vet ni vad? Jag har haft sveenmycket att göra både här och där så tiden har varit knaper. Men nu är jag här igen!

Det har hänt så himla mycket ska ni veta. Både bra och mindre bra saker. De störta förändringarna som hänt i mitt liv under den här tiden är att jag har fått körkort och att min morfar har gått bort. Att få körkort var toppen, helt underbart! Att morfar gick bort var väldigt jobbigt men det kändes ändå bra eftersom han hade varit så dålig.
Men nu har jag fått sommarlov och blickar fram mot stora och ljusa möjligheter! Allt kan hända, eller hur?

Vill ha en sommar med mycket vollybollkvällar, långa dagar i solen, ett och annat dopp vid Råda-strand, härliga ridturer och så vill jag åka till Liseberg. Hör så underbart allt låter. Detta måste ske!

Nu blir det strax träning. Adios folket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0