Bröllop

2010-06-19 13:24:43
Idag gifter de sig, kronprinsessan och Daniel. Och vet ni vad? Jag skulle verkligen vilja vara där. Men får sitta bänkad framför tv:n ist. Men allting verkar så festligt och mysigt så det skulle inte alls vara fel att kunna vara där och ta del av detta. Jag menar, hur ofta händer det att det är kungligt bröllop i Sverige? Detta är historiskt!

Sen tycker jag faktiskt att det är en smula häftigt att Jimmie Ericssons (han som sitter bakom brudparet i vagnen och sköter bromsen), häst går tillsammans med min häst på grönbete nere vid hans föräldrar, och de är superkära! Så sött. Och som tack har han lovat mig en "rundgång" på det kungliga hovstallet. Coolt va? Nog för att det förmodligen inte kommer ske, men ändå. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0