Karlstad

2010-02-28 13:53:41

Halsen ryckte upp sig lite så åkte till Karlstad igår ändå. Hade superkul! Bäst av allt var Freden. Det var så mysigt att sitta i lugn och ro och bara umgås. Bus och skoj blev det givetvis också, hade ju Therese med mig :) är i alla fall jätteglad över att jag blev med. Inte ofta man får så trevliga stunder med de man tycker om. Ett minne för livet (som Sandra sa). Puss på er!
Presenterna var.. Något i stilen med det jag hade förväntat mig. Fick presentkort på make up store, verkligen något jag behöver. Älskar sminket där! Seen fick jag även en.. höhö, vibrator. Så ett gott skratt fick jag mig verkligen. :)

Hoppas att någon lägger upp bilder från gårdagen på facebook snart, just så att jag kan sno några och visa er hur trevligt vi hade det :) Nu ska jag åka till min älskade häst, ha det bäääst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0