FAN

2010-02-26 23:44:34
Är så depp som man bara kan bli. Har längtat som tusan efter lördagen, och nu när den väl står framför mina fötter, jo men då blir jag sjuk igen. Började redan i skolan idag. Kände att det brände, precis som när jag hade halsfluss.
Spelade matchen förut (som vi vann) även fast jag hade pissont. Men ville verkligen spela så gav mig inte, dum som jag är. Mamma berättade då för mig att man lätt kan få halsfluss igen om man har haft det en gång tidigare. Är jätteledsen nu, för jag vill verkligen med ut imorgon. Vill det jättemycket! Varför ska det alltid hända något när det är någonting som man längtat efter på g? Åhh! Vill bara riva sönder halsen på mig. Kul lov jag kommer få om det är halsfluss jag har åkt på igen.

FAN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0