Är det fest eller?

2010-02-25 09:32:29
Oh my lord. Hoppas verkligen att matchen som vi har imorgon går bättre än dm-matchen vi hade i går.

Idag är en ny dag och första lektionen är avklarad, så nu har jag bara en lektion kvar, OM TVÅ TIMMAR! Och då ska vi se på film..
Får iaf sovmorgon imorgon vilket gör mig en smula lycklig. Kanske kan åka med bussen som går 11.45 om jag har tur. Om jag har tur som sagt. Men tur har jag inte haft på ca fem år så det ser inte ljust ut.

På lördag ska jag till Karlstad där jag, med flera, ska fira Bella och även bli firad (i efterskott). Så brudarna slog två flugor i en smäll och firar oss båda två samtidigt. Ska bli riktigt roligt att få se vad de har för planer. Vet att det tisslas och tasslas i sms bakom min rygg så nog har de en räv bakom örat alltid.
Vet i alla fall att vi ska äta mat på Freden. Hujedamejjan vad gott! Frågan är vad man ska ha på sig för kläder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0